En veteran och arbetskamrat har lämnat oss


Det finns kommentarer till denna artikel. Senaste kommentaren överst

Kenth Andersson kommenterade 2026-06-01 19:07
P-O, min första och bästa chef. Alltid uppskattad
Kenth Andersson
Claes Göran kommenterade 2026-05-29 22:31
Min första och bästa chef.Mycket sorgligt
Carl Axel Bruno kommenterade 2026-05-29 18:45
P-O Var den bästa chef jag någonsin haft
Carl Axel Bruno

Vill du kommentera artikeln?
Lösenordet är samma
som för klubbens matrikel.